7 Eylül 2010 Salı

Gösteriş

"Bu yazı iPhone için Facebook aracılığı ile gönderildi." diye yazıyor ya Facebook'ta, ya da "Bu mesaj Blackberry ile gönderilmiştir." diyor e-postaların sonunda. Buna takmıyorum da, buna takanlar var, oradan dikkatimi çekiyor. Diyorum ki, "bu telefonları o kadar para verip alanlar mı gösteriş meraklısı, yoksa buna takanların mı damarında akıyor o zehir?"

Demek ki, aynamda gösteriş çıktı. Hani gerçekten hiç gösteriş meraklısı olmadım gibime geliyor, demek öyleymişim.

Ben nerelerde gösteriş yapıyorum?
- Bilgim ve genel kültürümle
- Ailemle
- Okuduğum okullarla, çalıştığım iş/ şirketlerle
- Çalışmamakla
- Köyde yaşamakla, herkesin yapamadığını yapmakla
- Kendime özen göstermeme cesaretimle

Ben neden gösteriş yapma ihtiyacı duyuyorum?
- Beni güçlü/ farklı hissettiriyor

Farklı olursam ne olur?
- Daha da güçlü olurum
- Sıradan olmam, koyun olmam

Koyun olursam ne olur?
- Sürüde kaybolurum
- Dikkat çekemem, ilginç olmam

İlginç olmazsam ne olur?
- Sevilmem
- Kabul edilmem
- Mutlu olmam

Beni ben seviyor ve kabul ediyorum.
Benim mutlu olmam için dışardan kabul görme ihtiyacım yok.
Ben kendi yolumu kendim buluyorum.
Ben kendimi seviyorum.
Ben her halimle kabulüm.
Ben her halimle sevilmeye layığım.
Benim var olmak için dışardan görülmeye ihtiyacım yok.
Ben zaten varım.

Sevgili Gösterişçiler,
Bana beni gösterdiğiniz için size teşekkür ediyorum, önünüzde şükranla eğiliyorum.
Ben sizi seviyor ve sevgi ile kabul ediyorum.
Ben yargılamayı bırakıyor ve olanı tam olduğu hali ile kabul ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...