24 Nisan 2010 Cumartesi

Değişim, dönüşüm, gelişim...

İnsan olarak yaşarken sürekli bir değişim içindeyiz, bu bir gerçek... Daha geçen sene yazdıklarımı okurken bile düşüncelerimin ne kadar değiştiğini farkediyorum. O kadar ki, sanki onları yazan ben değilim... Ama hemen aklıma bir soru geliyor: "ne yönde değişiyorum?"Benim değişim sürecim gelişim sayılabilir mi? Peki değişerek neye dönüşüyorum?
Kendime sürekli yeni vasıflar mı ekliyorum değişirken?
- Ev hanımlığı
- Annelik
- Sosyallik
- ...
yoksa bir şeyler mi eksiltiyorum kendimden?
- daha az kavgacı
- daha az düşünceli
- daha az bencil
- ...

Eklemek mi gelişimdir yoksa çıkartmak mı? Kötüden kaçmak mı, iyiye varmak mı? Bir anlamı var mı çabalamanın?
Aklıma şu geliyor hemen:
"Mükemmellik birşey daha ekleyemeyeceğiniz değil, birşey bile eksiltemeyeceğiniz yerdir."

Umarım hepimiz sevgiye varırız yolun sonunda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...