18 Mayıs 2009 Pazartesi

tesadüfler


Tesadüfler konusunda ne kadar çok yazıldı. Bir kere hepimiz şunu anladık ki, evrende hiçbir şey tesadüf değildir. En azından ben buna inanıyorum. Ancak bazı "tesadüfler" var ki, size bir mesaj vermekten çok korkularınızla yüzleşmenizi, farketmenizi sağlamak için geliyor sanki...

Mesela benim başıma gelen olay ne? Bir evimiz var, az buçuk gelir getirsin diye kiraya vermeye niyet ettik. O andan itibaren, etrafım kiracı problemi yaşayan insanlarla doldu. 2 gün öncesine kadar hiç kimse kiracısından yakınmazken, kendimi sürekli kötü kiracılar muhabbetlerinin ortasında buluyorum. İşte burası hassas nokta. Derim ki kendime: "Sakın ola bunu bir uyarı olarak alma" Yani şu şekilde bir yorumu yanlış buluyorum: "Kesin benim başıma kiracılar ile ilgili kötü birşeyler gelecek." Aksine evren bana şunu demek istiyor olmalı: "Kızım, senin kiracı konusu ile ilgili yüzleşmen gereken korkuların var. Bunları temizle de bu enerji ile çağırma üstüne."

Yaa, biz ki yıllarca kiracı olduk, demek ki buna rağmen ben kiracılar ile ilgili negatif kayıtlar taşırmışım. Ne peki bu kayıtlar?
  • Kiracılar borç takar, kaçar.
  • Eve iyi bakmaz, harap eder.
  • Elektrik, su parasını ödemezler, üzerinize kalır.
  • Taşları söker, tahtaları yakarlar.
  • Kirayı ödemez, hakkıyla zam yapmazlar.
Allah Allah, daha neler? Bu da nereden çıktı şimdi?
Ben kiracılar ile ilgili yukarıdaki tüm inançlarımı iptal ediyorum, şu anda ve sonsuza kadar, tüm zaman mekan ve boyutlarda.
Peki bakalım, bu kayıtlar bana hangi korkumu gösteriyor? Kaybetme, dolandırılma
Ne güzel. Peki bu kazancı kaybedersem ne olur? Muhtaç olurum, Aç kalırım.
Yaaa, kazdıkça çıkıyor.
Benim ihtiyacım olan herşey zaten benim içimde.
Ben paradan güç almayı bırakıyorum. Ben zaten güçlüyüm.
Ben parasız da varım.
Ben parasız da sevgiyim.

Neler döküldü neler, görüyor musunuz!
Gel de herşey bir tesadüften ibaret de...

Bu arada benim yanımda defalarca kiracı muhabbeti açan sevgili insanlara da teşekkür ediyorum, bana beni gösterdikleri için önlerinde saygı ile eğiliyorum.

1 yorum:

  1. Bir bakış açısıda benden :) Düzenli olarak kirasını yatırdığım ev sahibim kendisi oturacak diye benim çıkmamı istedi. Kocası öldü, o oturamadı bari ben oturayım dedi. Ben 2 çocukla nasıl çıkarım diye düşünürken hatta memnun olduğum evimden çıkmaktan vazgeçmişken tesadüf eseri başka bir ev oldum. Üstelik oturduğum ev sıfır 150 m2 idi. Taşınacağım ev ise 40 yıllık üstelik 2 +1 di. Olurmu olmazmı madem ev sahibi gelecek diye çıktık. Üstelik taşındığımın ertesi günü nakliyeciler evi batırıp çıkardılar kadın yaşlı diye üstüne kadın tutup evi temizlettim. Kadın boynuma sarılarak ağladı.
    1 hafta sonra ne mi oldu ? Kadın evi kiraya verdi !!! :))) Şimdi ise oturduğum bu eski evde kiramı düzenli ödüyorum düşünceme ve 3 senedir zam almamama üstelik kriz dolayısı ile eşiminde işlerinin iyi olmamasından dolayı attırmayalım aynen devam edelimmi dedik. Aldığımız cevap direkt şu oldu. O zaman size 2 ay müddet evi boşaltın !!!! :)))
    550 ödediğimiz 40 yıllık eski eve şu an 600 yatırdık. Üstelik 2+1
    Canımcım yorumun nedir ? :)))))
    Bak buda sana pozitif bakış açısı olsun. Bizim gibi kiracılarda var :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...